Tuesday 6 October 2009

Grammar Exercises - Simple Imperative

Fill in the gaps with the missing verbs in the correct type of the Simple Imperative.
    1. .......... την πόρτα, σε παρακαλώ. (ανοίγω, εσύ)
    2. .......... το παράθυρο, σας παρακαλώ. (κλείνω, εσείς)
    3. .......... το καρότο σε κύβους. (κόβω, εσείς)
    4. .......... την ντομάτα. (προσθέτω, εσείς)
    5. .......... το φαγητό. (ανακατεύω, εσύ)
    6. .......... μέσα. (έρχομαι, εσύ)
    7. Παρακαλώ, ......... . (περνάω, εσείς)
    8. .......... . (κάθομαι, εσείς)
    9. .......... το τραπέζι. (καθαρίζω, εσύ)
    10. .......... το ποτήρι. (πλένω, εσύ)
    11. .......... το κρεβάτι του όταν ξυπνήσει. (στρώνω, εσύ)
    12. .......... μου ένα email από τη Σαντορίνη. (στέλνω, εσείς)
    13. .......... του ένα παραμύθι πριν κοιμηθεί. (διαβάζω, εσύ)
    14. .......... αμέσως γιατί διαφορετικά θα χάσεις το λεωφορείο. (φεύγω, εσύ)
    15. .......... μου το τηλέφωνο του Νίκου στον τηλεφωνικό κατάλογο. (βρίσκω, εσύ)
    16. .......... μου την αλήθεια. (λέω, εσείς)
    17. .......... νερό αν διψάς. Υπάρχει κρύο στο ψυγείο. (πίνω, εσύ)
    18. .......... καφέ αν θέλεις. (κάνω, εσύ)
    19. .......... όσο θέλετε. (τρώω, εσείς)
    20. .......... μου ένα κιλό λεμόνια από τη λαϊκή αγορά. (αγοράζω, εσύ)
      Answers
      1. Άνοιξε την πόρτα, σε παρακαλώ.
      2. Κλείστε το παράθυρο, σας παρακαλώ.
      3. Κόψτε το καρότο σε κύβους.
      4. Προσθέστε την ντομάτα.
      5. Ανακάτεψε το φαγητό.
      6. Έλα μέσα.
      7. Παρακαλώ, περάστε.
      8. Καθίστε.
      9. Καθάρισε το τραπέζι.
      10. Πλύνε το ποτήρι.
      11. Στρώσε το κρεβάτι του όταν ξυπνήσει.
      12. Στείλτε μου ένα email από τη Σαντορίνη.
      13. Διάβασέ του το παραμύθι πριν κοιμηθεί.
      14. Φύγε αμέσως γιατί διαφορετικά θα χάσεις το λεωφορείο.
      15. Βρες μου το τηλέφωνο του Νίκου στον τηλεφωνικό κατάλογο.
      16. Πείτε μου την αλήθεια.
      17. Πιες νερό αν διψάς. Υπάρχει κρύο στο ψυγείο.
      18. Κάνε καφέ αν θέλεις.
      19. Φάτε όσο θέλετε.
      20. Αγόρασέ μου ένα κιλό λεμόνια από τη λαϊκή αγορά.

      No comments: