Tuesday 6 October 2009

Grammar Exercises - Simple Future

Fill in the gaps with Simple Future.
  1. Εγώ .......... στο κομμωτήριο αύριο στις 9 π. μ. (πηγαίνω)
  2. Εσύ τι .......... απόψε; (τρώω)
  3. Εμείς .......... έξω κατά τις 10 μ.μ. (βγαίνω)
  4. Αυτοί .......... μία ταινία τρόμου στο σινεμά. (βλέπω)
  5. Ο Ανδρέας .......... αύριο από την Νέα Υόρκη. (γυρίζω)
  6. Η Ισμήνη .......... με τις φίλες της στο πάρκο σήμερα το απόγευμα. (παίζω)
  7. Εμείς .......... τις ασκήσεις μας για το αυριανό μάθημα. (κάνω)
  8. Αυτοί .......... ρύζι με κοτόπουλο. (μαγειρεύω)
  9. Εσύ .......... ένα λογοτεχνικό βιβλίο σήμερα το βράδυ; (διαβάζω)
  10. Εσείς .......... την ομιλία του πρωθυπουργού σήμερα το βράδυ; (ακούω)
  11. Εγώ σήμερα .......... έναν καφέ με τις φίλες μου στο κέντρο της πόλης. (πίνω)
  12. Εσύ ... του ....... ένα στυλό; (δίνω)
  13. Η μητέρα της ... της ....... την τσάντα της για το σχολείο. (ετοιμάζω)
  14. Η Ελένη .......... τα μαλλιά της αύριο. (κόβω)
  15. Ο Κώστας και η Αλίκη .......... ένα αυτοκίνητο για τις καλοκαιρινές τους διακοπές. (νοικιάζω)
  16. Η Ανθή .......... το πουκάμισό της αύριο το πρωί. (σιδερώνω)
  17. Εγώ ... σου ........ όταν φτάσω. (τηλεφωνώ)
  18. Η Μαρία .......... μία τούρτα για τα γενέθλια της κόρης της. (φτιάχνω)
  19. Γιάννη, ... μου ....... ένα ποτήρι νερό; (φέρνω)
  20. Εσείς τι ..........; (παίρνω)
Answers
  1. Εγώ θα πάω στο κομμωτήριο αύριο στις 9 π.μ.
  2. Εσύ τι θα φας απόψε;
  3. Εμείς θα βγούμε έξω κατά τις 10 μ.μ.
  4. Αυτοί θα δουν μία ταινία τρόμου στο σινεμά.
  5. Ο Ανδρέας θα γυρίσει αύριο από την Νέα Υόρκη.
  6. Η Ισμήνη θα παίξει με τις φίλες της στο πάρκο σήμερα το απόγευμα.
  7. Εμείς θα κάνουμε τις ασκήσεις μας για το αυριανό μάθημα.
  8. Αυτοί θα μαγειρέψουν ρύζι με κοτόπουλο.
  9. Εσύ θα διαβάσεις ένα λογοτεχνικό βιβλίο σήμερα το βράδυ;
  10. Εσείς θα ακούσετε την ομιλία του πρωθυπουργού σήμερα το βράδυ;
  11. Εγώ σήμερα θα πιω έναν καφέ με τις φίλες μου στο κέντρο της πόλης.
  12. Εσύ θα του δώσεις ένα στυλό;
  13. Η μητέρα της θα της ετοιμάσει την τσάντα της για το σχολείο.
  14. Η Ελένη θα κόψει τα μαλλιά της αύριο.
  15. Ο Κώστας και η Αλίκη θα νοικιάσουν ένα αυτοκίνητο για τις καλοκαιρινές τους διακοπές.
  16. Η Ανθή θα σιδερώσει το πουκάμισό της αύριο το πρωί.
  17. Εγώ θα σου τηλεφωνήσω όταν φτάσω.
  18. Η Μαρία θα φτιάξει μία τούρτα για τα γενέθλια της κόρης της.
  19. Γιάννη, θα μου φέρεις ένα ποτήρι νερό;
  20. Εσείς τι θα πάρετε;

No comments: