Friday 2 September 2016

Present Perfect, Past Perfect or Past Perfect Continous?


Present Perfect, Past Perfect or Past Perfect Continous? Fill in the gaps with the appropriate tense. 

  1. ……………….. (Εμείς, μαγειρεύω) ήδη τα ψάρια, όταν τα παιδιά επέστρεψαν από το μπάνιο στη θάλασσα.
  2. ……………….. (Εσύ, διαβάζω)  κάποιο βιβλίο του Νέσμπο;
  3. ……………….. ( Εμείς, φτάνω) στη Σάμο ως τις έξι το απόγευμα.
  4. ……………….. (Αυτές, πηγαίνω) στο σούπερ μάρκετ και θα γυρίσουν γρήγορα.
  5. ……………….. (Εγώ, τελειώνω) το κέντημα του τραπεζομάντηλου ως τα Χριστούγεννα.
  6. ……………….. (Εσύ, φεύγω) όταν σας επισκέφτηκα.
  7. ……………….. (Αυτός, χάνω) τα κλειδιά του αλλά τα βρήκε.
  8. ……………….. (Εγώ, οργανώνω) ένα πάρτι για τα γενέθλια του γιου μου αυτό το Σάββατο.
  9. ……………….. (Αυτή, φωτογραφίζομαι) μαζί του κάποτε.
  10. ……………….. (Εμείς, μετακομίζω) ως το Πάσχα.
  11. ……………….. (Αυτοί, κόβω) την τούρτα, όταν έφτασα.
  12. ……………….. (Αυτή, φτιάχνω) κρέπες που σου αρέσουν.
  13. ……………….. (Αυτοί, αγοράζω) αυτοκίνητο ως το τέλος του καλοκαιριού.
  14. ……………….. (Αυτός, κερδίζω) στο λαχείο και μπόρεσε και ξεπλήρωσε τα χρέη του.
  15. Ο Αντόνιο μου ……………….. (στέλνω) μία κάρτα από τη Βαλένθια. 

Key to exercise

  1. Είχαμε ήδη μαγειρέψει τα ψάρια, όταν τα παιδιά επέστρεψαν από το μπάνιο στη θάλασσα.
  2. Έχεις διαβάσει κάποιο βιβλίο του Νέσμπο;
  3. Θα έχουμε φτάσει στη Σάμο ως τις έξι το απόγευμα.
  4. Έχουν πάει στο σούπερ μάρκετ και θα γυρίσουν γρήγορα.
  5. Θα έχω τελειώσει το κέντημα του τραπεζομάντηλου ως τα Χριστούγεννα.
  6. Είχες φύγει όταν σας επισκέφτηκα.
  7. Είχε χάσει τα κλειδιά του αλλά τα βρήκε.
  8. Έχω οργανώσει ένα πάρτι για τα γενέθλια του γιου μου αυτό το Σάββατο.
  9. Είχε φωτογραφηθεί μαζί του κάποτε.
  10. Θα έχουμε μετακομίσει ως το Πάσχα.
  11. Είχαν κόψει την τούρτα, όταν έφτασα.
  12. Έχει φτιάξει κρέπες που σου αρέσουν.
  13. Θα έχουν αγοράσει αυτοκίνητο ως το τέλος του καλοκαιριού.
  14. Είχε κερδίσει στο λαχείο και μπόρεσε και ξεπλήρωσε τα χρέη του.
  15. Ο Αντόνιο μου είχε στείλει μία κάρτα από τη Βαλένθια.

No comments: