Monday 4 May 2015

Grammar Exercises - Cases

    Rearrange the words to form sentences.
    1. το, κόκκινο, τριανταφυλλιάς, είναι, της, χρώμα.
    2. ναυτεργατών, πριν, έληξε, λίγο, η, από, των, απεργία.
    3. θα, φέτος, Μυτιλήνη, πάνε, διακοπές, στη.
    4. της, δεν, η, αρέσει, θάλασσα. το, προτιμάει, βουνό.
    5. και, εγκαίρως, στο, στο, είχε, δρόμο, έφτασε, αν, ραντεβού, κίνηση, του.
    6. πόσο, δες, ο, μεγάλωσε, Κώστας!
    7. η, στο, φοιτήτρια, μπαλκόνι, τις, για, διπλανό, διαβάζει, εξετάσεις.
    8. το, πλήρωσες, ρεύματος, λογαριασμό, του, του, ή, νερού;
    9. αγοράσει, της, κέντρο, να, στο, δώρο, για, κατέβηκε, στο, ένα, φίλο.
    10. ο, Βέλγιο, ξάδερφός, στο, ζει, μου.
    11. βιβλίο, αδερφή, η, μου, ένα, μου, τα, μού, για, χάρισε, γενέθλιά.
    12. τα, δεν, του, μουσείου, εκθέματα, άρεσαν, μου.
    13. τους, βράδυ, αρέσει, μουσική, ακούνε, το, να.
    14. θα, εκλογές, στη, πότε, σας, γίνουν, χώρα;
    15. όταν, τη, ως, ήταν, στις, έπαιζαν, παιδιά, αργά, νύχτα, αλάνες.
        Key to exercise
        1. Το χρώμα της τριανταφυλλιάς είναι κόκκινο.
        2. Πριν από λίγο έληξε η απεργία των ναυτεργατών.
        3. Φέτος θα πάνε διακοπές στη Μυτιλήνη.
        4. Δεν της αρέσει η θάλασσα. Προτιμάει το βουνό.
        5. Αν και είχε κίνηση στο δρόμο, έφτασε εγκαίρως στο ραντεβού του.
        6. Δες πόσο μεγάλωσε ο Κώστας!
        7. Η φοιτήτρια στο διπλανό μπαλκόνι διαβάζει για τις εξετάσεις.
        8. Πλήρωσες το λογαριασμό του ρεύματος ή του νερού;
        9. Κατέβηκε στο κέντρο, για να αγοράσει ένα δώρο στο φίλο της.
        10. Ο ξάδερφός μου ζει στο Βέλγιο.
        11. Η αδερφή μου μού χάρισε ένα βιβλίο για τα γενέθλιά μου.
        12. Τα εκθέματα του μουσείου δεν μου άρεσαν.
        13. Τους αρέσει να ακούνε μουσική το βράδυ.
        14. Πότε θα γίνουν εκλογές στη χώρα σας;
        15. Όταν ήταν παιδιά, έπαιζαν ως αργά τη νύχτα στις αλάνες.

        No comments: