Wednesday 30 September 2009

Grammar Exercises - Verb "είμαι"

Fill in the gaps with the correct type of the verb "to be" in the Present Tense.
  1. Ο Αλέξης ……. ψηλός.
  2. Εμείς ……. Έλληνες.
  3. Ο πατέρας του …… καφετζής.
  4. Ο Νίκος ……. μαθητής του δημοτικού.
  5. Η Μαρία …… καθηγήτρια.
  6. Εσείς …… Άγγλοι;
  7. Αυτοί ….. Ιταλοί.
  8. Ο Κώστας και η Μαρία …… φοιτητές.
  9. Εγώ ….. δασκάλα.
  10. Εσύ …… έξυπνη.
  11. Αυτό το παιδί ….. πολύ άτακτο.
  12. Το μωρό …… μόλις έξι μηνών.
  13. Εγώ ….. Αγγλίδα.
  14. Εσείς …… ευχαριστημένοι;
  15. Ο Γιάννης …… βιομήχανος στη Βόρεια Ελλάδα.
  16. Εμείς ….. κουρασμένοι.
  17. Εσείς …… πολύ ευγενικοί.
  18. Εσύ ….. καλός μαθητής.
  19. Αυτή ….. Ινδή.
  20. Ο γιος της …… από την Αμερική.
Answers
  1. Ο Αλέξης είναι ψηλός.
  2. Εμείς είμαστε Έλληνες.
  3. Ο πατέρας του είναι καφετζής.
  4. Ο Νίκος είναι μαθητής του δημοτικού.
  5. Η Μαρία είναι καθηγήτρια.
  6. Εσείς είστε Άγγλοι;
  7. Αυτοί είναι Ιταλοί.
  8. Ο Κώστας και η Μαρία είναι φοιτητές.
  9. Εγώ είμαι δασκάλα.
  10. Εσύ είσαι έξυπνη.
  11. Αυτό το παιδί είναι πολύ άτακτο.
  12. Το μωρό είναι μόλις έξι μηνών.
  13. Εγώ είμαι Αγγλίδα.
  14. Εσείς είστε ευχαριστημένοι;
  15. Ο Γιάννης είναι βιομήχανος στη Βόρεια Ελλάδα.
  16. Εμείς είμαστε κουρασμένοι.
  17. Εσείς είστε πολύ ευγενικοί.
  18. Εσύ είσαι καλός μαθητής.
  19. Αυτή είναι Ινδή.
  20. Ο γιος της είναι από την Αμερική.

No comments: